długopisy reklamowe
źródło: Zdjęcie podglądowe

Promuj swoją markę za pomocą nieinwazyjnej metody marketingowej

Czy wiesz wręczanie klientom gadżetów reklamowych to doskonała metoda wzmocnienia lojalności, zwiększenia zaufania i promocji marki? Jest to zdecydowanie nieinwazyjna metoda marketingowa, którą większość klientów doceni i dzięki tym zainteresuje Cię marką. Każdy lubi otrzymywać coś za darmo, dlatego jest to doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży. Oto więcej informacji na temat tego, jakie korzyści zapewnia rozdawanie gadżetów reklamowych, oraz jakie przedmioty warto rozdawać.

Dlaczego warto rozdawać gadżety reklamowe? Poznaj korzyści dla Twojej firmy

Zwiększysz sprzedaż

Gadżety reklamowe są kojarzone przez konsumentów z czymś pozytywnym, co zapewnia im wartość dodaną, czego nie można powiedzieć np. o nachalnych reklamach, czy mniej wartościowych ulotkach. Rozdwajając zatem gadżety, skuteczniej zwiększysz sprzedaży.

Pamiętaj także, że świat marketingu jest niezwykle konkurencyjny, więc wręczenie upominku reklamowego może być decydującym czynnikiem w decyzji zakupowej klienta.

Gadżety sprawiają, że klienci zapamiętują markę

Tego typu upominki sprawiają, że marka pozostanie w świadomości konsumentów na dłużej. Często wystarczy, na przykład brelok do kluczy, czy długopisy z nadrukiem wręczany przy pierwszym zakupie, lub przy zakupie powyżej 100 złotych. Upominek pozwala marce stworzyć obraz i pamięć w podświadomości konsumentów.

Wzmocnisz lojalność klientów

Gadżet wręczany klientowi, zarówno potencjalnemu, jak i faktycznemu, wywołuje u niego pozytywną reakcję. Bez względu na to, jak mały jest prezent, większość osób będzie zadowolona i będzie czuła się doceniona, a to wykładniczo zwiększa szansę na dokonanie przez klienta ponownych zakupów, czy na to, że skorzysta z usługi Twojej firmy ponownie.

Rozdając gadżety możesz także liczyć na marketing szeptany

Nie raz dojdzie do sytuacji, że obdarowywana osoba podzieli się otrzymanymi przedmiotami, albo pochwali się otrzymanym prezentem znajomym, czy rodzinie.

Wyróżnisz się na tle konkurencji

Gadżety reklamowe pomagają marce wyróżnić się na tle konkurencji, oczywiście pod warunkiem, że to, co oferujesz, będzie solidne i dobrej jakości. Gadżet to dodatek, który przekona niezdecydowanych klientów.

Jakie gadżety reklamowe warto rozdawać?

· Długopisy reklamowe i notatniki: klasyka, która nigdy nie wychodzi z mody, ponieważ oba przedmioty są bardzo przydatne. Jeśli umieścisz swoje logo na porządnym notatniku i spersonalizujesz długopisy nazwą Twojej firmy, konsumenci, którzy będą ich używać na co dzień, w podświadomy sposób zapamiętają Twoją markę.

· Torby: jeśli masz zamiar rozdawać gadżety na targach, czy innych wydarzeniach są one doskonałym pomysłem, ponieważ klienci będą mogli w nich przechowywać swoje dokumenty i inne rzeczy. Ale nawet w innych sytuacjach się one sprawdzą, szczególnie że jednorazowe torby są coraz rzadziej używane, więc każdy potrzebuje solidną torbę.

· Breloki do kluczy: Breloki do kluczy to coś, co większość z nas nosi cały przy sobie. Dlatego są one idealnym gadżetem reklamowym, na którym możesz umieścić swoje logo, czy nazwę firmy.

· Kubki: Kubki są bardzo popularnym gadżetem i to nie bez powodu. Są one przydatne, jako że często się tłuką i co najważniejsze są one używane regularnie, więc logo firmy zawsze będzie w zasięgu wzroku.

· Odzież reklamowa: kolejny przydatny i praktyczny gadżet. Upewnij się, tylko że tkanina jest lepszej jakości, a większość obdarowywanych osób na pewno nie raz założy otrzymaną koszulkę, czy bluzę.

· Warto także rozdawać takie gadżety jak: kalendarze, smycze, a nawet parasole.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Udostępnij:

Zobacz również